Wójt Gminy Klembów ogłasza konkurs na stanowisko
Kierownika Gminnego Klubu Dziecięcego „Klembuś” w Dobczynie
I. Miejsce wykonywania pracy, nazwa i adres jednostki:
Gminny Klub Dziecięcy „Klembuś” w Dobczynie
ul. Mazowiecka 67
05-205 Dobczyn
II. Określenie stanowiska:
Kierownik Gminnego Klubu Dziecięcego „Klembuś”
III. Wymiar etatu:
Pełny etat
IV. Przewidywana data rozpoczęcia pracy na stanowisku kierownika Gminnego Klubu
Dziecięcego „Klembuś”:
01.09.2021 r.
V. Rodzaj umowy:
Umowa o pracę – zgonie z ustawą o pracownikach samorządowych
VI. Informacja o warunkach pracy:
1. Praca administracyjno – biurowa:
2. Praca z dziećmi do lat 3 oraz nadzorowanie pracy pracowników.
VII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
1. Nie dotyczy
VIII. Kierownikiem Gminnego Klubu Dziecięcego „Klembuś” w Dobczynie może być osoba,
która spełnia wymagania niezbędne:
1. Posiadająca kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela
wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga
opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga
wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego;
2. Ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne
wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy
psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa,
pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i
kształcenia lub psychologia wychowawcza;
3. W przypadku braku jednej z powyższej kwalifikacji , odbyła nie wcześniej niż 2 lata
przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej
pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku,
którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub
jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia
wiedzy oraz umiejętności;
4. Nie figuruje w bazie danych rejestru Spraw Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem
ograniczonym oraz nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo
umyślne;
5. Daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
6. Posiada aktualne badania sanitarno – epidemiologiczne stwierdzające brak
przeciwwskazań sanitarno – epidemiologicznych do pracy, zgodnie z ustawą z dnia 5
grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób u ludzi (Dz. U. z 2020
r., poz. 1845 z późn. zm.);
7. Jest obywatelem polskim;
8. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
9. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe:
10. Posiada znajomość przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadania na stanowisku
Kierownika Klubu, a w szczególności z zakresu: ustawy o opiece nad dziećmi w wieku
do lat 3, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ustawy o ochronie
danych osobowych, prawa zamówień publicznych oraz ustawy o finansach
publicznych.
IX. Wymagania dodatkowe:
Posiadanie predyspozycji osobowych oraz umiejętności interpersonalnych;
a) Umiejętności organizacyjne, planowania i kierowania zespołem pracowników;
b) Komunikatywność
Mile widziane udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku.
X. Zakres zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku:
1. Wykonywanie funkcji kierowniczej jednostki budżetowej i organizowanie bieżącej
pracy Gminnego Klubu Dziecięcego „Klembuś”;
2. Reprezentowanie Klubu na zewnątrz;
3. Prawidłowe gospodarowanie i sprawowanie nadzoru nad majątkiem Klubu;
4. Organizowanie pracy Klubu i nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem przez
podejmowanie decyzji finansowych, organizacyjnych, kadrowych zgodnie z przepisami
prawa;
5. Praca jako opiekun dzieci w wieku do lat 3 uczęszczających do Klubu.
XI. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny uzasadniający przystąpienie do konkursu;
2. Życiorys (CV) zawierający m. in. szczegółowy przebieg kariery zawodowej;
3. Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie
dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i wykształcenie;
4. Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie
dokumentów potwierdzających staż pracy lub w przypadku pozostawiania w
zatrudnieniu – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające dane o stażu pracy;
5. Własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie potwierdzające brak
przeciwwskazań sanitarno-epidemiologicznych do pracy zgodnie z ustawa z dnia 5
grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.
j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1845 z późn. zm.);
6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie;
7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do
czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest objęty zakazem pełnienia
funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznych, o których
mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za
naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. 2021 r., poz. 289 z późn. zm.);
9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony
władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani
ograniczona;
10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązki
alimentacyjne, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu
wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego rzez sąd;
11. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
12. Własnoręcznie podpisane klauzula informacyjna dla kandydata biorącego udział w
konkursie na stanowisko Kierownika Gminnego Klubu Dziecięcego „Klembuś” w
Dobczynie – stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Kandydat wybrany przed podjęciem zatrudnienia zobowiązany jest przedstawić
zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
rozpoczęciem pracy.
XII. Informacja o sposobie i terminie składania ofert:
Oferty należy składać:
- osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Klembowie, lub
- listownie na adres:
Urząd Gminy w Klembowie
ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38,
05-205 Klembów,
w zamkniętych kopertach i dopiskiem:
„KONKURS NA STANOWISKO KIEROWNIKA GMINNEGO KLUBU DZIECIĘCEGO „KLEMBUŚ”
W DOBCZYNIE”
w terminie do 25 maja 2021 roku do godziny 16:00 (decyduje data wpływu do urzędu).
Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Komisja konkursowa może zażądać od kandydata przedstawienia dowodu osobistego lub
innego dowodu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone datą i
własnoręcznie podpisane oraz każda strona parafowana. Jeżeli na składanych dokumentach
widnieją róże nazwiska kandydata, należy dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające
zmiany.
Na żądanie komisji konkursowej kandydat na kierownika jest obowiązany przedstawić
oryginały dokumentów, których kserokopie składał.
Przez złożenie dokumentów kandydat wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
Bliższych informacji udziela: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Klembowie, telefon:
29 753 88 30
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną
powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.